| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2009 
				
					
				
				
					Posty: 7
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 49 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach. Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning  ) (mocy troche mało a z zębatko o ząbek większa mogło by łaaadnie latać)P.S jak było to soryy(prosze o link) Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś   a jak by ktoś chicał to można kilka kopi zrobić (migomat jest![]() Pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Takie zębatki kupowałem na niemieckim ebay Sportowy wałek miałem zamontowany w swojej TT 600 ( taką kupiłem ) Jednocześnie był zmieniony gaźnik - na akcesoryjny z płaską przepustnicą + dysze+ filtr K@N Motocykl wciągał 7 l paliwa na 100 zamiast 5 l Silnik miał słabszy dół , trzeba było go bardziej kręcić. Fakt - był mocniejszy i zrywniejszy . Praca silnika była jednak bardziej twarda. Wypieprzyłem to wszystko i wróciłem do stanu fabrycznego. Zamontowałem zwykły gażnik, zwykły wałek,filtr i dysze i motocykl stał się taki jaki powinien być. Z silnym dołem , miękko pracujący i zużywający normalne ilości paliwa. Myślę ,ze jeśli masz nadmar gotówki i czasu - lepiej poświęcić to na dokładny przegląd motocykla w zimie. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 26.10.2009 o 10:10  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Temat byl tyyle razy walkowany na forach, starym i nowym, ze ciezko "linka" podac. Wiekszosc tych, ktorzy dla poprawienia osiagow kombinowali z dynojetami, K&N, itd. w koncu dawala spokoj, bo wiecej bylo strat niz pozytku. Zmiana przedniej zebatki jest chyba najsensowniejszym, a przede wszystkim najtanszym sposobem. Latwo tez powrocic do oryginalu, jak sie juz nacieszysz  
		
		
		
		
		
		
			   Jeden taki http://www.advrider.com/forums/showp...9&postcount=66 poszedl na maksa, ale pewnie taniej wyszedlby pomaranczowy wsciekun jako drugie moto ![]() pozdrawiam, samul 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			afrynia to nie ścigant nie ma jej co podkręcać , a wszystko inne co jest robione na motongu to nie tuning tylko dostosowanie do "technologii rejli " takie jak pompy, reglery i inne takie ...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]()  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A na czym masz tę moc?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			na seryjnych gaźnikach, papierowym filtrze powietrza, świece spitfire, tłumik arrow
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu chyba chodzi o to czy na kole czy sprzęgle  
		
		
		
		
		
		
			  ale bardziej chodzi o to jak jeździ a nie ile więcej ma KM i Nm na papierze  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na sprzęgle 61km to chyba na paliwie 120 oktanów  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Silniki Afrykańskie gorzej chodzą na takim paliwie ( o ile jest - Lotnicze ?) 
		
		
		
		
		
		
			Najlepiej 91-95 oktan 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |