| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 18 godz 12 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie. Po wymianie oleju wraz z filtrem i zatankowaniu ksiązkowo 4.2L poziom jest ledwie ponad 1/3 bagnetu przy sprawdzaniu metodą Hondy opisaną w serwisówce. Mowa o Crf1000L manual. W przypadku sprawdzania poziomu po jeździe i odczekaniu +- 10 min poziom jest na max. Jak to wygląda u was?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak ma być, sprawdzasz olej po wyłączeniu silnika bez czekania 10 minut.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 204
				 
Motocykl: SD06 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2018 
				Miasto: Moje miasto to Trójmiasto 
					
				
				
					Posty: 243
				 
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak pamiętam to najlepiej zimny silnik odpalasz na ok 4 min, gasisz czekasz ok 2 min. I sprawdzasz. Tak chyba w instrukcji stoi.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 204
				 
Motocykl: SD06 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Żeby nie było wątpliwości co i jak, zrzut z Workshop Manual. Sorki, że po angielsku:
		 
		
		
		
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 62
				 
Motocykl: CRF1100 DCT 
Przebieg: Rośnie 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 7 godz 30 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest i po Polsku . 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to sam napisałeś że po 10 minutach jest ok, to mierz po 10. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na zimnym nie ma co sprawdzać, bo jest jeszcze rozszerzalność cieplna oleju. Ja zawsze sprawdzałem na zimnym po powrocie z dłuższej trasy i było identyczny jak po 10 minutach na ciepłym po wyłączeniu zapłonu. Inna sprawa że ten dipstick jest upierdliwy, mogliby zrobić okienko jak u konkurencji  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |