| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			R2D2, a może jesteś w stanie wykombinować amperomierz, który pokazywałby czy prąd wpływa do akumulatora, czy wypływa? Są takie zegarowe, ale żeby mieć zegar przed kierą to trzeba ustrojstwo poprowadzić kablem co najmniej takiej samej fi jak ten, w który się wpinamy... Dałoby się zrobić coś na kształt małej kostki wpiętej pod przewód, z której wychodzą cienkie kabelki do małego wyświetlacza LCD, który dałoby się wkomponować w zegary?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale po co ci amperomierz ? Sam woltomierz raczej wystarczy Amperomierz dalo by sie zrobic ale nie wiem przez jaki element da sie przepuscic prad rozruchowy jakies 120A a moze i wiecej.pewnie trzeba by zastosowac jakis bocznik na minimum 100A. Mozna by sie rozejrzec za metoda pomiaru pola magnetycznego w przewodzie ale nie wiem na ile to dokladne bedzie , przy takiej metodzie nie trzeba ingerowac w przewody pradowe. Temat godny rozwazenia w przyszlosci , pierwsza jest pompa , pozniej bedzie elektroniczny przerywacz i moze w miedzyczasie troche bardziej wypasiony trip. Mam tez swoja robote (elektronika motocyklowa ) a pozatym produkcja elektroniczna i projektowanie , musze miec troche czasu na pojezdzenie ( zazwyczaj do pracy i z pracy ). Jak bede mial luzy w robocie ( co sie rzadko acz kolwiek zdaza ) to zasiadam do projektow , tu na forum bede pisal jak sie sparwy maja. Ostatnio edytowane przez R2D2 : 01.04.2008 o 23:16  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jakbys w przyszłości rozpracował taki amperomierz to ja sie chętnie piszę. Zdruf!  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,988
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dlaczego nie kazdy amperomierz sie sprawdza znajdziesz tez TUTAJ
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |