| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 603
				 
Motocykl: Ansfaltowy pedał 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 11 godz 8 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obecnie ujeżdżam Yamaszkę TT600R, niestety na ostatnim zakończeniu w Białej zrobiłem skok w bok jadąc na czyimś KTM i już nie kocham swojej teteerki 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() I sam teraz nie wiem co dalej...ogólnie kryteria jakie mam pewnie będą przeczyć same sobie i taki motek nie będzie istniał....ale: Moto ma być lżejsze od poprzednika, ttr wcale nie waży 130 kilo....! mam wersję R czyli najbardziej odchudzoną i brief pokazuje 146kg, interwały przeglądowe choć trochę zbliżone jeśli chodzi o olej czy zawory, ma mieć możliwość dorobienia jakiegoś stelaża pod rogal, chcę taką wyprawówkę off tyle,że leżejszą od poprzednika,młodszą i do kopki magiczny guzik by się nadał.... I co istnieje takie cóś   wyznawcy innych marek jeżeli maja wiedzę popartą użytkowaniem też proszeni do tablicy.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Skoro ten ktm sie podobal to o co chodzi?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poniekąd opisałeś Lc4 Adv. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jest jeszcze to. Sto dwadzieścia dwa kilogramy wagi, pięćdziesiąt koni, lekutko lepsiejsze zawieszenie od TTR i rogal podejdzie. Guzika brak. Jeśli zainteresuje, to reszte o maszynie doczytasz w sieci. http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...05028-222-1727  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			lc4 chyba lżejsze dużo nie będzie od ttr a adv raczej na pewno. Mi bardziej do opisu pasuje zmotany exc 525 z większym zbiornikiem i bagażnikiem. Wśród japonii raczej nie znajdziesz takiego sprzętu. 
		
		
		
		
		
		
			![]() p.s. chyba że drz 400, ale moc i zawieszenia dalekie od kata 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 04.11.2013 o 20:55  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety Katy nie mają konkurencji w tej dziedzinie - taka prawda. 
		
		
		
		
		
		
			Dlatego ja Vertusie dalej bujam się z poczciwą XRką, (na zmianę ją przeklinając i ciesząc z jazdy) stare japonie zostały daleko za pomarańczami, ale na nie trzeba mieć konkretną kasę. Może ainteresuj się jeszcze Huskami, jeśli stać Cię na tak świeży sprzęt. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Vertus nie szukaj słomki do oka tylko stań sam na wadze i zobacz jaki jest stosunek KG do KM(kierownika ) a biedna Yamaha ma tylko 40KM to jest taki niezajebliwy traktorek no ale jak potrzeba adrenaliny to tylko dwutakt kolego i abonament na ortopedii
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				
					
				
				
					Posty: 91
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			2 kwestie... 
		
		
		
		
		
		
			rzecz pierwsza... to LC4 spełni w wielu wersjach wszytkie twe potrzeby, i guiki są i kopka, są i lekkie wersję i cięższe i tanie i drogie.. do wyboru do koloru ![]() rzecz druga...   ROGALE nie wymagają żadnych stelaży, spokojnie podejdą do exc czy sxc   tym prosze się nie przejmować.. ![]() XR 650 też chyba nie będzie tutaj złym wyborem...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			brak guzika, wagowo nie wypada dużo lepiej niż ttr, pewnie porównywalne
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |