| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					
				
				
					Posty: 312
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taka grafika do mnie trafiła z zapytaniem co to za rozwiązanie? Pomożecie? 
		
		
		
		
		
		
			![]() Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko OFF!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2020 
				Miasto: Garwolin 
					
				
				
					Posty: 116
				 
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 2 godz 48 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Antynurek, ma zapobiegać nurkowaniu podczas hamowania. 
		
		
		
		
		
		
		
	Miałem to w CBX 83r.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba stary system zapobiegający nurkowaniu. Widziałem podobny w Sece. Jak działa nie mam pojęcia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 792
				 
Motocykl: ............... 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 17 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pewnie popuszcza heble jak ciśnienie rośnie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w teleskopie jest siłownik zasilany płynem hamulcowym podczas hamowania, siłownik kompresuje wstępnie sprężynę przez co przedni zawias się usztywnia przy naciśnięciu hampla
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 792
				 
Motocykl: ............... 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 17 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					
				
				
					Posty: 312
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki, na was zawsze można liczyć. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka Schemat ![]() Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Tylko OFF!!! Ostatnio edytowane przez Novy : 10.03.2022 o 08:00 Powód: Połączenie postów  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawy patent. 
		
		
		
		
		
		
		
	I ciekawe dlaczego się nie przyjęło? Bo zamysł interesujący.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 848
				 
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam antynurki w FJ1100 (chyba nieco późniejszy model niż ten na zdjęciach, bo nie ma żeberek chłodzących). Działa. Motocykl nie nurkuje (aż tak bardzo) po naciśnięciu hamulca.  
		
		
		
		
		
		
			Co do zasady działania wydaje mi się, że antynurek blokuje przepływ oleju po naciśnięciu hamulca, co powoduje utwardzenie zawieszenia. Antynurek ma regulację, którą chyba ustawia się czułość systemu. Piszę chyba... bo ostatni raz bawiłem się tym w 2010r. i później nie zmieniałem. W FJ1200 zrezygnowano z tego. Trudno powierdzieć, czy rozwiązanie się nie przyjeło, czy to zwykłe oszczędności. Pewnie również dodatkowe trudności i koszty w serwisowaniu... FJ1100 w pierwotnych zamierzeniach pretendowała do motocykla sportowego, natormiast FJ1200 to już wybitny turystyk - lokomotywa, która ciągnie w każdych warunkach. Dawno temu czytałem, że w FJ1200 użyto sprężyn progresywnych, więc może to rozwiązanie uznano za bardziej uniwersalne. Faktem jest, że antynurki zniknęły w latach '80. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |