| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2016 
				Miasto: Orzesze 
					
				
				
					Posty: 37
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 10 godz 31 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czesc, 
		
		
		
		
		
		
		
	Pisze co prawda na temat problemu w TA 1992 - ale AT z tego samego rocznika miala bardzo podobna budowe sprzegla (roznica jedyni w lozysku kosza) - bycmoze wiec ktos bedzie w stanie mi poradzic, Rok temu stwierdziem ze po zimie pojawily sie jakies dziwne stuki (metaliczne dudnienie) na luzie w moim TA (z wcisnieta klamka stuki cichna), Po otworzeniu pokrywy okazalo sie ze sprzeglo jest juz nie pierwszej swiezosci (lekko przytarte, chociaz tarcze cierne w dobrym stanie) - no i wymienilem je. Myslalem ze stuka tuleja kosza sprzeglowego (czesci 1,2,3 z rysunku ponizej) - na ktorej kreci sie zebatka oleju (przy wcisnietym sprzegle). Wyszlo tak z z pomiarow suwmiarka elektroniczna. Kupilem tulejke (150zl) no i tydzien temu zabralem sie do wymiany - okazalo sie jednak ze stara tuleja i nowa tuleja maja taka sama srednice zmierzona suwmiarka (czyli ze tuleja nie byla zuzyta). Obecnie zastanawiam sie czy wydac jeszcze 170 zl na zebatke i sprobowac ja wymienic. Z pomiarow wychodzi ze tulejki maja okolo (mozliwy blad pomiarowy) 31.94mm, zebatka 32.06-08mm - czyli 0.12mm roznicy. Ciezko to dobrze zmierzyc - szczegolnie srednice wewnetrzna zebatki. Czy ktos bylby w stanie z wlasnego doswiadczenia (czyli udalo sie usunac stuki) poradzic czy problem rzeczywiscie lezy w tulejce/zebatce ... czy moze cos innego - na przyklad te nieszczesne sprezyny (nie wierze ze tak stukaja). ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Plan B, czyli przed siebie na luzie | kiub | Trochę dalej | 42 | 12.11.2008 01:02 |