| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			znalazłem na fiszkach coś takiego : 
		
		
		
		
		
		
		
	to ustrojstwo jest podłączone o airboxu, ma przewód spustowy, wyjście idzie do dopalania spalin. Wygląda mi to na jakiś dodatkowy separator oleju a raczej oparów oleju, które dostają się do układu dopalania spalin. Po co to zamontowano bo kosztuje jedyne 160$ co ciekawe w cenniku krajowym produkt nie jest dostępny... ekologia? czy były jakieś problemy z dopalaniem spalin we wcześniejszych rocznikach. Podobne urządzenia spotkałem w odpowietrzeniu zbiornika paliwa jako pochłaniacz oparów ale w dopalaniu spalin....?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to nie jest na rynek hamerykanski?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten *canister* był też opcjonalnie w DR z 93 chyba na rynek amerykański. Był też dopalacz spalin. Oni chyba mają jakieś dziwne normy, bo tu jakieś cuda, a redneck ma pickupa w dizlu co przy odpalaniu zadymia całe pole na czarno  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |