Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Wczoraj, 20:23   #12
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,897
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 47 min 32 s
Domyślnie

w wersji gaznikowej jest klasyczny zwierny wlacznik wkrecony w chlodnice ( nie w glowice tylna) i to on uruchamia wiatrak. oem 37760MT2003 i nabite 100-ON. odzielny czujnik od wskaznika temperatury jest podlaczony jednym przewodem do wskaznika i nie ma wplywu na prace wentylatora. czujnik w wersji wtryskowej mierzymy pomiedzy dwoma kablami idacymi do ECU i pomiedzy kablem idacym do zegarow a masa. +12V dociera do niego z zegarow i masuje sie poprzez obudowe. obwod informujacy ECU o temperaturze plynu nie jest powiazany z zegarami. parametry pochodza z ksiazki Haynes dla wtryskowych XL125V i VT125C. reasumujac: gaznikowiec ma wlacznik w chlodnicy i pomiar w glowicy, a wtrysk tylko jeden wspolny wkrecony w glowice i nazywany ECT sensor sterujacy wiatrakiem i wskaznikiem za pomoca dwóch niezaleznych obwodow termooporowych. dlatego gazior nie potrzebuje przekaznika i wentylator zasilany jest z bezpiecznika FAN a wtryskowy juz przekaznik ma - steruje nim ECU.
p.s. w CRF1000 jest jeden czujnik 2pin wiec i jeden obwod idacy do ECU, ktory steruje i wiatrakiem i wskazaniami. tak sobie zolci wymyslili, zeby nie bylo nudno.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 66abac3c31d9f_37760MT2003-3-.jpg (53.6 KB, 1 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20250817_205808.jpg (338.4 KB, 2 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : Wczoraj o 21:04
szynszyll jest online   Odpowiedź z Cytowaniem