Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.05.2025, 22:37   #8
madej61
 
madej61's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK/PL
Posty: 105
Motocykl: RD07a
madej61 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 2 godz 8 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Remont silnika za 5000? to chyba z przed 2-3 lat
No chyba że same graty to może , no i zależy co kto rozumie jako remont.
Używka za 5000 jak dobra to wkładasz i jeździsz, ale jak się okaże kiepska to drugie tyle można wpakować.
Temat złożony , co oznacza sama góra, obróbka głowicy( planowanie , prowadnice , uszczelniacze , szlif zaworów), rozrząd , pierścienie , tłoki , szlif , uszczelki .....
Jak zrobisz dobrze to masz z głowy , czy trafisz używany dobry to loteria.
Taki przykład , nowe tuleje cylindrów i nowe dorobione pierścienie to koszt 1500zł.
No i zawsze podstawowe pytanie robisz sam czy wszystko robi ktoś a to duża różnica w kosztach.
A może się uda szlif na 0.25, a tłoki i pierścienie są oryginalne do kupienia.
I znowu stoje w miejscu . Robić czy kupić używkę
madej61 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem