Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30.03.2025, 06:49   #10
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Po czym wnosicie że zaworki , przecież nie przelewają .
Moje mają 37 lat i działają a po 4 latach stania do wywalenia?
Żeby wyelimonować problem z paliwem to jak wspomniano samostart lub ostatecznie plakiem pśiknij podczas kręcenia.
Jak zapali to potem zalej gażniki/komory pływakowe benzyną ja zapali i zgaśnie po wypaleniu paliwa to sprawdź czy na pewno pompka podaje.
Jeśli ktoś jeździł i postawił to benzyna odparowała a wtedy pływaki opadają i zaworki są otwarte, jeśli by się przycięły to w otwartej pozycji a nie zamkniętej.
Nie ma co się doszukiwać za bardzo , od stania Afryka się nie zepsuła , gaźniki nie zapchały kurzem , to nie 2t żeby olej zapychał kanaliki.
Możesz jeszcze odkręcić spusty z komór pływakowych w czasie kręcenia i zobaczysz czy na pewno pompka ci podaje do gaźników skoro ją sprawdzałeś ( tylko jak ją sprawdzałeś bo nie napisałeś)
Jeśli twierdzisz że masz iskrę i podasz paliwo to musi zapalić.
Zacznij od samostartu.
serio? czyli te wszystkie zatkane gazniki przez ostatnie 15 lat mi sie tylko snily, a kase na myjke i chemie moglem wydac na co innego? pozostaje w zadziwieniu
p.s. pierwsza z brzegu fotka z mojego archiwum - Mikuni z XTZ750, ktora raczej nie jest dwusuwowa. nie policze ile tego przerobilem. kilka dni temu oddalem XV535 chodzaca tylko na ssaniu. powod? zatkany układ wolnych i srednich na obu garach. motor zostawiony z paliwem na kilka lat w garazu. itd. itp. sporo tego bylo.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 464034386_8496514463798451_913732433534290493_n.jpg (79.9 KB, 13 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 30.03.2025 o 09:12
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem