Jak ona taka mądra to niech mi w trybie "auto" nie zmienia biegów na zakręcie np. na rondzie.
Przed wyprzedzaniem paluszkiem lewej ręki robię "-1" i jest bajkowo.
Co do awarii to niestety przy przebiegu około 30kkm DCT w mojej ATAS dostało jakiejś obstrukcji czego objawem był brak możliwości włączenia tempomatu. Zmieniało toto ustrojstwo biegi normalnie, ale np zamiast wskazywania aktualnie wybranego biegu na kolorowym monitorku ukazywał się magiczny znak "-". Mędrcy z Honda Plaza próbowali coś tam wgrywać, ale stwierdzili, że wszytko jest niby ok, że podczas ostatniego przeglądu wgrano mojej Hondzie wadliwe oprogramowanie (poprzednia wizyta również w Plaza) i że nowego softu na tamta chwilę nie było i trzeba było czekać aż się pojawi. Dodatkowo człowiek z tego samego serwisu nakazał mi za każdym razem po włączeniu zapłonu, ale jeszcze przed rozpoczęciem jazdy ustawić ikonkę "W" (Wheelie) na 0. Co ciekawe po każdym wyłączeniu zapłonu ustawienia wartość W wracała do wskazania "1". Mówię Wam "szału" można było dostać.
Na szczęście po kolejnym podłączeniu komputera, tym razem w serwisie MCS, usterka przestała się ujawniać i jest dobrze, a na szafie przybyło kolejne 3kkm.
Ostatnio edytowane przez Lucjusz : 24.02.2025 o 23:46
Powód: nie wiem
|