Cytat:
Napisał mdxmd
nowa konstrukcja cylindra bez żeliwa tylko sama powłoka nikasyl wcześniej dawali cienką tuleję z żeliwa i jest nawet możliwość 1 szlifu + nadwymiarowy tłok i pierścienie OEM.
Silniki 1100 to już jednorazowe rozwiązanie, jak coś uszkodzi tą powłokę to cały blok silnika na szrot, naprawa nieopłacalna wymiana bloku także.
|
Wiele motocykli tak ma że cylindry na stałe i to sprzęty kilkunastoletnie też.
Kupowanie takiego zjeżdżonego lub powiedzmy z przebiegam konkretnymi to loteria z opcją kupienia następnego silnika.....z jakimś może mniejszym przebiegiem.
Czasy napraw mijają bezpowrotnie.
Wychodzi na to że np takie 150 tyskm czy więcej to już może być wątpliwa okazja a może być spore ryzyko.
Co daje kalkulacje cena motocykla minus koszt silnika gdy się gorzej trafi.
Ceny tych motocykli realnie powinny lecieć szybko w dół z przebiegiem.
Tak , tak , w internecie padają magiczne przebiegi

Ale co tam, każdy wydaje swoją kasę.