Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  PiotrRD04
					 
				 
				Witam 
Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach. 
Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning  ) (mocy troche mało a z zębatko o ząbek większa mogło by łaaadnie latać) 
P.S jak było to soryy(prosze o link) 
Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś    a jak by ktoś chicał to można kilka kopi zrobić (migomat jest  
Pozdrawiam  
			
		 | 
	
	
 
Zębatkę z przodu mniejszą (14) lub z tyłu większą jeśli przyspieszenia są zbyt małe i zbyt szybka jedynka w terenie 
Takie zębatki kupowałem na niemieckim ebay
 
Sportowy wałek miałem zamontowany w swojej TT 600 ( taką kupiłem )
Jednocześnie był zmieniony gaźnik - na akcesoryjny z płaską przepustnicą
+ dysze+ filtr K@N
Motocykl wciągał 7 l paliwa na 100 zamiast 5 l
Silnik miał słabszy dół , trzeba było go bardziej kręcić. Fakt - był mocniejszy i zrywniejszy . Praca silnika była jednak bardziej twarda.
Wypieprzyłem to wszystko i wróciłem do stanu fabrycznego.
Zamontowałem zwykły gażnik, zwykły wałek,filtr i dysze i motocykl stał się taki jaki powinien być. Z silnym dołem , miękko pracujący i zużywający normalne ilości paliwa.
Myślę ,ze jeśli masz nadmar gotówki i czasu - lepiej poświęcić to na dokładny przegląd motocykla w zimie.