Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  wasilczuk
					 
				 
				ano właśnie takie komentarze też kiedyś były przytaczane. nikt na tym nie jeździł a już wymyślili, że tym można silnik zatrzeć/ przegrzać i w ogóle motor zardzewieje. 
ja nie rozumiem jednego. 
jak ktoś wybrał africę to wie jakie ma osiągi. to stara konstrukcja i na dzisiejsze czasy mało atrakcyjna. co za różnica czy afryka po przeróbce straci dwa konie mechaniczne czy zacznie palić 0,0031 litra więcej? jak za słaba to nie ma co sie bawić w lepienie gówna tylko kupić lc8. nie rozumiem też pytań typu: "o ile wzrośnie moc i osiągi jak wymienię powietrze w kołach z zimowego na letnie?" albo:"czy lepiej dać z rana czy lepiej z wieczora?". 
kiedys bardzo rozbawił mnie temat białej plastikowej banieczki przy filtrze powietrza w04. 
po wnikliwej dyskusji okazało się że to jakiś tłumik szmerów czy turbulencji   
a tak naprawdę to po co nam to wiedzieć? jest to jest. widocznie tak ma być. prosta biała plastikowa banieczka. jak nie wsadzimy tam pazurków to się sama z siebie nie popsuje. 
działa? - działa i nie wnikam.
 
wracając do tematu. 
1. przeróbka jest na bazie oryginalnego airboxa; 
2. moja afryka paliła od 5 do ponad 10 litrów / 100 km; 
3. nie odczułem żadnej różnicy. 
myślę, że większy wpływ na pracę silnika ma tjuningowy wydech. co druga afryka ma zmieniony komin a ciekawi mnie kto robił regulacje gaźników pod konkretny wydech. każdy się cieszy jak dzieciak bo mu ładnie V-ka popiarduje.  
			
		 | 
	
	
 
  wasilczuk ja ci powiem lepiej walnąć sobie Regionalnego Szumu - poprostu głową muru nie przebijesz każdy POLAK to najlepszy lekarz , mechanik itd. to samo jest w 4x4 , kiedyś pewien wiekowy  motocyklista powiedział 
jezdzić ,jezdzić : czym mniej grzebiesz tym dłużej jezdzisz i 
nie poprawij fabryki jak sie nie znasz oni wiedzieli co robią i do czego  Pomysł z LC8 przedni ja bym poszedeł dalej , superenduro albo HP2 i abonament w klinice oraz miejsce w konciku ortopedycznym