Aktualizacja.
Napisałem kolejną wiadomość do Warty i Europ Assistance Polska sp. z o.o.
Z Warty otrzymałem odpowiedź: Zlecenie zamknięte - wiadomość przekazana do Europ Assistance.
Dostałem też odpowiedź z Europ Assistance z potwierdzeniem przelewu. Wynika z niego, że zapłacili na czas. Jedynie w polu tytułem wpisano zamiast numeru faktury numer skierowania, co - jak podejrzewam - spowodowało, ze Norwegowie nie zaksięgowali wpłaty jak powinni.
Co nie zmienia faktu, że poziom obsługi słabiutki. 
A wystarczyło w odpowiedzi na mojego maila wysłać potwierdzenie przelewu... 
Samo skomplikowanie kontaktu z Wartą też nie działa na pozytywną ocenę. 
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  polly
					 
				 
				Do tej pory miałem tam ubezpieczone auta i motocykl, ale przy najbliższej okazji zmieniam ubezpieczyciela. 
			
		 | 
	
	
 
Mam złą wiadomość: miałem kilka okazji poznać różnych ubezpieczycieli i jeśli miałbym któregoś polecić, to... nie ma takiego.
Ja idę tam, gdzie najlepsze warunki i najtaniej.