Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  michau
					 
				 
				W skrócie: 
Po dwóch godzinach na T7 poszedłem porozmawiać o dostępności, cenach i opcjach finansowania.🙃 
Po godzinie jazdy na Tuaregu stwierdziłem, że mogę już wracać i go oddać choć mogłem jeszcze jeździć kolejną godzinę.😐 
 
Moje spostrzeżenia o Tuaregu: 
Na "+" 
Fajny, dynamiczny silnik. Dla mnie moc wystarczająca. 
Możliwość zmiany trybów jazdy w locie. Nawet na ten off-roadowy wyłączający ABS na tylnym kole. 
Niska, niższa niż tenere 700  
Lekka. Dla mnie podobna wagowo do T7 
Mocne hamulce. Lepsze niż w t7  
Krótka, sprawia wrażenie krótszej i mniejszej niż tenere. Krótszy promień skrętu. 
Wygodniejsza kanapa niż w t7 
 
 
Na "-" 
Grzeje w dupę. Było to irytujące a dzień nie był upalny. 
Zawieszenie twardsze, sztywniejsze niż w tenere. Dziwnie jeździło się po dziurach, strasznie telepało. Może to przez to że jest krótsza i konstrukcyjnie jest sztywniejsza. 
Dziwne przyciski z lewej strony. (Kierunkowskazy, światła mijania/ długie). Zapewne kwestia przyzwyczajenia. 
			
		 | 
	
	
 
zawieszenie jest dużo lepsze niż.T7.. kwestia sztywności to kwestia ustawień
T7 miałem 2,5 roku i zrobiłem nią sporo kilometrów w ternie jak i po szosie.. T7 WR miałem przez 5 dni.. i też sporo pojeździłem..  Tuarega  mam od  jakiś.2-3 miesięcy.. 
 
zawieszeniowo bym napisał tak -  Taureg ma najlepszy zawias o najwyższym skoku i najlepszym zakresie tłumienia.  Potem Jest WR z całkiem fajnym przodem ..  i takim słabszym tyłem.. .. na końcu jest  zwykła T7 pod tym względem.. o tyle o ile zawias jako tako pracuje na szosie w terenie często pokazuje swoje niedomagania.. dobija na większych hopach .. klepie po rękach na mniejszych.. 

..
trust me..