Cytat:
Napisał CeloFan
Trzeba, nie trzeba. Miałem obiekcje, ale krótko.
Żeby wymienić tę uszczelkę, i tak silnik trzeba wyjąć. Przynajmniej tak mi się wydaje. Po 200 tyś, na pewno pomierzyłbym wszystko i uznałbym, że do wymiany to, co zużyte. Zawsze jest coś do wymiany w starym silniku  Skończyło by się na tym, że może wycieku by nie było, ale gdzieś z tyłu głowy czekałbym na jakąś drakę. Nie rozebrałem silnika i nie rozbiorę.
W Iranie byłem dwa razy tym motocyklem. Z wycieczki nie zrezygnowałem. Pojadę kiedyś, w przyszłości.
CF
|
Konkluzja nasuwa się sama , brak deflektora spowodował zawirowania tuż za szybką ,a pomiędzy zegarami stworzyło się podciśnienie które przy sprzyjających warunkach zaczęło wysysać olej z cylindra pierwszego , to było do przewidzenia . Oglądałem kiedyś dwa odcinki kryminalnych zagadek i wiem o czym piszę -
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka