29.03.2022, 12:41
|
#2
|
Tomaj
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 532
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 11 min 14 s
|
Cytat:
Napisał Kazmir
Zamontowanie przekaźnika pompy i ręczne sterowanie włącznikiem monostabilnym poprawi komfort odpalania silnika. Nie ma to jednak powiązania z wydajnością i ciśnieniem pompy.
Zacznij od wydajności pompy, a ta jest podana w serwisówce. Skoro na opadowym zasilaniu jest równa praca to szukałbym przyczyny w poziomie paliwa i poprawności działania zaworków w komorze pływakowej. Mozna się pobawić podpinając przewód do komory pływakowej i obserwować na "gorąco" poziom paliwa i porównać jaki jest na opadowym zasilaniu, a jaki jest na pompie?
Pompa "impuls" dostaje przez elektroniczny przekaźnik, który jest sterowany impulsem z cewki zapłonowej.
|
Dzięki KAZMIR! Sprawdzę to.
|
|
|