Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  zimny
					 
				 
				Co do kierunkowskazu - ciekawe, sprawdzę to z czasem.  
Krzysiek, rozwiń to o gmolach bo nie załapałem. Jakie zdanie mam zmieniać? Nie mam zdania bo z takimi kupiłem, nie przywiązywałem do tego uwagi bo zawsze można wymienić.  Mam jakieś plastikowe osłony na cylindrach - oryginalne BMW. Jak w katalogu sprawdziłem to ze 400 zeta sztuka za takie coś      mimo że plastik to wygląda solidnie. Gmole też są oryginalne, czy dobre nie wiem - mam nadzieję nie testować zanadto   
Misheck - taaa, po to ten wątek    okaże się zaraz że jest nas więcej, hahahha  
			
		 | 
	
	
 
Już  wyjaśniam, nikomu tłumaczyć nie trzeba   jest to wiedza ogólnie dostępna  . BMW się strasznie psuje i wyżej niż na kieleckie góry wjechać się nie da. Jako człowiek z mazowsza   , kto był i widział to wie że u nas żeby było z górki to trzeba najpierw sobie żwirownie wykopać. W moim przypadku górne g-moll to podstawa , gdy mijam Kielce to jest dla mnie szok  , chcąc zrobić  ładną fotkę w górach,  zatrzymuje 🏍️ na rozstaju dróg i czekam spokojnie na  rolnika jadącego ciągnikiem . Wyciągam z chińskiej podróbki touratech linkę holowniczą i przywiązuje do gmola . Jeżeli żaden traktor nie pojawia się dłużej niż godzinę  to sprawdzam wielowypust na wale czy nasmarowane , kontroluję stan łożysk dyfra  i jeżeli jeszcze zdążę to synchronizacja przepustnic , wyciągam błoto w sprayu i pryskam po wszystkim , a na siebie wylewam butelkę wody . W tym czasie podjeżdża traktor , po krótkiej rozmowie już jestem podpięty na hol i cisnę na szczyt. 
Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka