Horizon, przekręć rolgaz tak by linki wychodziły na dół i puść je pod klamką i handguardem. Jak szpula jest zintegrowana z przełącznikiem wywal to i kup oddzielną szpule i oddzielny przełącznik.  
 
Potwierdzam, Zety mają szyny i mocowania bardzo dobre. Tylko liski z polipropylenu i już przy -5 pękają od udeżnia w najcieńszą gałązkę. 
 
Dario9z, jak jeździsz po zawodach to wiadomo, Ohlinsy, TTX, pisaty..... i w ogóle wór pieniędzy. Ja nie. 
Ambitniejsza amatorka? Po co? W moich wyczynowych  motocyklach nic poza rizreami pod kiere dokładać nie musiałem. Wiadomo, seting zawieszeń, płyta pod silnik jak latanie po kamulach. To klasa sama w sobie nie zależnie czy huska, kat czy becik. W dualach już było to konieczne. Tłumik, kopniak, dłubnięcia zawiasów, amortyzator skrętu, kierownica i inne duperele. Raz nawet zmieniałem zawias i rafki.  I nadal były to tłuki, no fakt nie wymagające serwisowo tłuki.  
Każdy wie co lubi. 
 
Pozdr rr
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
			 
		
		
		
		
	 |