Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22.07.2020, 17:52   #7
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Tank tu masz obrazek. Zaworek otwieramy przez wciskanie tego bolca. Tak samo bolec jest wciskany przez siłę odsrodkową, więc jednak jest otwierany




Bym się jeszcze przyczepił do ślinienia wentyli Jest to stara szkoła, myślę że dziś lepiej kupić zestaw zaworków, klucz do zaworków i wymieniać go raz na rok Koszt zerowy, a jednak nie wprowadzamy tam śliny. Nie mam pojęcia czy to szkodzi, czy jakiś osad się może na uszczelce osadzić.

Wentyl zawsze się zamyka w kapkę innym miejscu bo ma "sporo" luzu osiowego (uszczelka jest w tej misce na samym końcu). Jakby była wygnieciona, sparciała, jakiś brud był obok to mimo trzymajacego ciśnienie zaworu przy kolejnym pompowaniu i domknieciu może nie zamknąć się prawidłowo.

I to z przechodzeniem powietrza przez gumę to chyba też trochę legenda. Dawno temu czytałem, te badania to były przez jakąś bardzo cienką warstwę gumy i dawno temu. Nie dość, że teraz guma pewnie lepsza, to i na oponie jest grubsza. Ale tu warto byłoby ponownie poszukać odpowiedzi

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem