Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  mdxmd
					 
				 
				Ale poziom obsługi w BMW i tak może służyć za wzór... umówiłem się w Honda na jazdę testową (październik 2019) motocykle testowe miałby być w okolicy listopada -> do dziś nikt nie zadzwonił. W tym samym czasie dzwoniłem do BMW aby zapisać się na jazdę R1250GS i już nie mieli demo bo sprzedany... ale po godzinie zadzwoniła pani i poinformowała, że jeżeli jestem nadal zainteresowany to sprowadzą dla mnie demówkę od innego dealera... to miłe chociaż nie skorzystałem bo chciałem się przejechać a nie kupić i szkoda dupy zawracać. 
			
		 | 
	
	
 
Poziom obsługi jest zależny w głównej mierze od polityki i podejścia do tematu danego dealera. To jakich pracowników zatrudni, jak ich wyszkoli i jak ich będzie pilnował. Dystrybutor, czyli w tym przypadku BMW Polska czy Honda Polska oczywiście robią szkolenia ale codziennej pracy dealerów nikt nie kontroluje. Jak dealer sobie zorganizuje tak ma.
Polecam w tej kwestii naszego Gorzowskiego dealera GEZET. Salony są w Gorzowie i Szczecinie. Obsługa w 95% na bardzo wysokim poziomie. CRF 1000 testowałem bodajże we wrześniu 2019, kupiłem później motocykl używany a dealer regularnie dzwoni i pyta/proponuje. W listopadzie dzwonili z informacją, że 1100 już jest dostępna. Ale dzieje się tak dlatego, że właściciele cisną bardzo duży nacisk na obsługę klienta.