gaźniki to samo nieszczęście jedyna zaleta to łatwość w modyfikacji czy tuningu bez większej wiedzy i zaplecza technicznego...
po za tym same wady:
-- pękające membrany (z wiekiem lub przez niewłaściwą obsługę)
-- wycierające się iglice oraz rozpylacze
-- membrany zaworków air-cut
-- zaworki iglicowe / gniazda dysze całość wrażliwa na "dłuższe magazynowanie pojazdu) lub jakość paliwa w postaci odporności na starzenie
-- duża łatwość zapchania dysz przez nieczystości
-- problemy z uszczelkami, o-ringami po kilku latach trzeba to wszystko wymieniać aby działało dobrze
we wtrysku jak jest paliwo, iskra i prąd to musi palić ... najbardziej wrażliwym elementem jest pompa paliwa ale taką zawsze można wrzucić do bagażu na wszelki wypadek.
same czujniki nie stanowią problemu ponieważ silnik będzie pracował no może za wyjątkiem czujnika położenia wału korbowego, ale ryzyko jego uszkodzenia jest znikome...
|