06.11.2019, 13:24
|
#6
|
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,514
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 1 dzień 16 godz 24 min 39 s
|
Cytat:
Napisał kristoch
Wiem, że to kwestia umiejętności ale mimo wszystko przy tym samym kierowniku to 690 zajeżdżam dalej w piach, pod górę, po kamorach, po mokrej trawie itp itd. Poza tym kilka razy NAT położyła mi się tak, że nie byłem stanie sam jej podnieść. 690 leżał 10 razy częściej i podnoszę go z marszu, nierzadko jedną ręką.
Inny przykład - w NAT jak popłynie przednie koło, nawet przy minimalnej prędkości to leżę. Za ciężki przód. W 690 kilka razy się wyratowałem.
Między nimi jest prawie 100kg różnicy (NAT DCT + gmole).
|
Czyli odwrotnie będzie bardzo słabo. Dzięki.
|
|
|