Ponownie rozebrałem zaciski i tłoczki wyglądają prawidłowo (czyste, bez wżerów i się cofają) gdy złożyłem okazało się, że ruch jaki jest w stanie zrobić zacisk powstaje na gumkach w których chodzi trzpień (no ten dzięki któremu całość jest pływająca)
Wymienić podczas zimowego serwisu gumki na nowe? (wyglądają oki, nie mają spękań czy przedarć)
Dodatkowo porównując z stojącymi w garażu innymi motkami, klamka jest nieco gumowata. Czy przyczyną może być zużycie tych gumek, czy szukać jej w pompie i/lub ponownym odpowietrzeniu?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl
2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym
2015: Veni Vidi Wypici
2016: Muflon na latającym gobelinie
2017: Garbaty Jednorożec
2018: Czarny Jaszczomp
2019: Rodzina 50ccm plus
2020: Żółwik Tuptuś
2021: Chiński Syndrom
2022: Nie lubię zapierdalać
2023: Statek bezpieczny jest w porcie,
ale nie od tego są statki
2024: Uwaga bo ja fruwam
2025: Ekwipunek Załogi Gogurka
|