Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.05.2019, 14:55   #19
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Temat już wstępnie poruszyłem w salonie i miał z nim ktoś pogadać...czy pogadał nie wiem... Teraz jak znam wszystkie szczegóły z moim przypadkiem to rozważę dalsze postępowanie...o ile będę miał chęć i siły do tego...

Co do stuków to miałem wyraźny luz na górnym mocowaniu amora - tulejka w silentbloku ma większą średnicę niż śruba (10,5->10mm) i to pracowało. Zakładam, że albo był za mały moment dokręcenia (powinno być 54Nm) albo coś było źle złożone. Wyjąłem amor, obejrzałem go, wsadziłem na miejsce i luz zniknął. Czy to koniec stuków z tyłu sprawdzę za jakąś godzinę...wyskoczę się szybko przejechać po dziurach...sam jestem ciekaw...a nie mam teraz czasu na większy testy.

Pomimo wszystko powtarzam, że CRFa to zacny sprzęt i porządnie zrobiony - nie ma śladów zużycia w tylnym zawiasie, mimo tego co było źle poskładane. Największy żal jest do obsługi serwisowej i podejścia do klienta w Hondzie PL...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem