Nooo, grubo teraz pojechales. 

 Znaczy- trzeba napierdalac? 

Dla dobra silnika 
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  sneer
					 
				 
				Cierpi, bo: 
1. Na niższych obrotach masz większą bezwladnosc wirujacych mas, są większe wibracje i obciazenia 
2. Utrzymywanie stechiometrycznej mieszanki w dolocie/cylindrze załamuje się przy ekstremalnych wartościach obrotow, ze względu na bezwladnosc układu wtryskowgo, reologię, charakterystykę przeplywomierzaetc 
3. Smarowanie, a konkretnie liniowa charakterystykę pompy oleju, która ktoś zaprojektował do znoszenia obrotów rzędu 6krpm i wiecej 
4. Sterowanie zaworami, przy niskich obrotach krzywki walka rozrządu wala mocniej w trzonki, bo te też mają bezwladnosc. Stad powszechne halasowanie zaworów na zbyt niskich obrotach w praktycznie każdym silniku.  
 
Sent from my G8441 using Tapatalk 
			
		 | 
	
	
 
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka