Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  kristoch
					 
				 
				Kilka parametrów do porównania - na papierze bo praktyka pokaże: 
1. Pojemność w Shorai 19Ah vs 12Ah. 
2. CCA 285A w Shorai vs 230A w OEM - więc nawet w niskich temperaturach dużo lepiej. 
3. Masa 1,1 kg vs 3,8 kg. 
4. Li-Ion (nie LiFePO4 które bardziej wybuchają) w Shorai - brak zasiarczania, mniej wrażliwe na głębokie rozładowanie. 
5. Cena - tanio nie jest ale nie drożej niż mniej znane Li-Ion o gorszych parametrach, które są dostępne w PL. Do tego dochodzi przesyłka $100. Nie było cła/VAT bo szło magicznie przez Holandię. Żeby WR-ce, która stoi obok NAT nie było przykro, kupiłem też do niej więc koszt transportu rozłożył się na 2 aku - więcej w paczce nie wysyłają bo przepisy lotnicze dot transportu baterii coś ograniczają. 
To chyba tyle... 
			
		 | 
	
	
 
Faktycznie dane 'na papierze' wyglądają obiecująco. Ciekaw jestem tylko czy Li-Ion dobrze będzie znosił ciągłe doładowywanie? 
Cierpliwie będę czekał na test.
A jeśli wyjdzie na duży plus to może by zrobić zamówienie zbiorcze