Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  madafakinges
					 
				 
				Pisałem z jednym z tunerów zawieszenia z Polski o tym wycieraniu się goleni. 
"Co do samych lag, to już ten temat przerobiłem i faktycznie jest problem i Honda Poland nic z tym nie zrobi. jeden z moich klientów wpompował ok 30tyś zł  w dodatki - zawieszenie, układ wydechowy, elektronika, kufry inne gadżety i poddał się sprzedając motocykl zamieniając na multistrade. Efekt ten jest dość uciążliwy - taczkowata praca przodu."  
Lipa. 
			
		 | 
	
	
 
Malo wiarygodne. Wpompowanie 30k w NAT jest dość trudne. Nawet jeśli, to wygląda na gadzeciarstwo. Gadzeciarze rzadko zjeżdżają z asfaltu i raczej mało jeżdżą. A na asfalcie znane sa całkiem spore przebiegi NAT bez usterek. Jeśli zaś naprawdę ktoś za chore pieniądze zrobił z NAT twarde enduro i na dodatek używa zgodnie z przeznaczeniem to nie wierzę, żeby nie ogarnął serwisowania UPSow.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka