z tym seal doctorem to luz chłopaki. ja żartuję z tą kasą 

 a zasada jest taka sama jak z kliszą i o zasadę właśnie mi chodziło.
warunek sinekwanon 

 skarpet jest taki, że muszą być szczelne. jeśl nie są to będzie dopiero syf.
ja na wszystkich swoich motkach z klasyczną zawiechą zakładam harmoszki i nigdy po wymianie uszczelniaczy nie miałem kolejnego wycieku. 
canondale z leftym ma uszczelnienie lagi całkowite gumą i jakoś to hula a MUSI być hermetyczne z uwagi na budowę samego amora - skok też jest pokaźny - widać można. 
wiadomo - nikt nie będzie latał motocyklem za 50 koła z dętką zatrytytkowaną na goleni i ladze ale gdyby po serwisie olejowym i wymianie uszczelnienia założyć 
hermetyczną gumową osłonę to nie byłoby możliwości aby cokolwiek pociekło. warunek taki, że trzebaby usunąć dotychczasowe plastikowe osłony lag. najpewniej. 
czekam na śmiałków 
m