Cytat:
Napisał 7greg
A co jest przyczyną grzania?
|
Ano zwykła normalna praca która średnio osiąga ok 60*.
Wybaczcie ale jeszcze trochę to ktoś wymyśli układ chłodzenia regulatora wodny połączony z mini chłodnicą plus mini wentylatorek

który by musiał chodzić w tybie ciągłym.
Arecki-skoro twój regulator mial zaledwie 43* to raczej pracował w zbyt "zimnych "warunkach a ty mu jeszcze lodówkę na plecy zapodałeś

Fajnie to wykombinowałeś

, ale myslę że wyszła z tego sztuka dla sztuki, zwłaszcza po przejechaniu po błocie da sporo czyszczenia.
Temat był wałkowany więc nie będę się rozpisywał przypomnę tylko oczywistą oczywistość, jeśli połączenia( kostka) ma dobry kontakt i jeśli klemy na akumulatorze mają dobry styk to sprawny regulator osiągnie swoją roboczą temperaturę i tyle.
Pomysłowym jest zastapienie kostki lepszym kontaktem np polutowaniem kabli i wydaje się jedynym uzasadnionym.
Pozdrawiam wynalazców

, nie ustawajcie w poszukiwaniach coś się kiedys może przydać