Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.03.2017, 15:43   #39
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 21 godz 15 min 16 s
Domyślnie

Możliwe że ktoś tam założył jakąś "durną "sprężyne , która miała być niby lepsza .
Ja nie wiem skąd to parcie na utwardzanie zawieszeń . Jak dla mnie zawieszenie ma tłumić nierówności i połykać wyboje . A może taki urok trójki . Wychodzi na to że siódemka luksusowa i komfortowa jest Misza - to od Twojej zaczęło :P
Fakt w dr se z przodu zmieniłem sprężyny na progresy bo fabrycznie to jest flak i dopiero teraz to normalnie pracuje . Z tyłu zaś zostało normalnie bo skok jest długi i w połowie regulacji . W moim amorku z trójki , też jest spręzyna sciśnięta tak na pół regulacji tym gwintem.
Jedyne co mogę bez wyciagania amora, to ustawić tą śrubokrętową regulację w lewo na max i rozkręcić ile się da ( ważę w porywach 94 kg ) napiecie wstepne spręzyny ?

Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 21.03.2017 o 16:02
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem