Już to jest sprawdzone w systemie Hondy, już wiem, dłuższa jest od tylnego, z rysunku czy z partnumber tego nie dało się odczytać.
A co do śrub - ok, przyjmuję do wiadomości. W takim razie co decyduje, czy silnik wkręca się na obroty po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu? Zamykam gaz, przepustnice obrotowe się zamykają, przepustnice pionowe opadają, iglica zamyka dyszę, po odkręceniu gazu przepustnice obrotowe się otwierają, przepustnice pionowe się podnoszą, iglica odsłania dyszę, paliwo jest porywane, zgadza się?
Kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się wyłącznie w zależności od obrotów wału korbowego, bo sygnał dostaje z impulsatora, innych czujników nie ma (czujnik spalania stukowego, czujnik podciśnienia) To co tu, cholera, może nie grać? Cały czas czuję, że to jakaś banalna, przeoczona sprawa.
__________________
Diobeu
NT650V
|