Cytat:
Napisał madafakinges
Ale macie problemy z tym filtrem, wiadomo że siódemka miała to genalnie wymyślone, ale jeśli będziecie w takiej sytuacji, że wam się zasyfi czy zaleje filtr to nie będziecie go wyciągać na czas, to niejest wymiana opon w f1.
Już bardziej można się doczepić, że wlot do niego jest z przodu pod lampami,czymi jak polożymy moto na bok w nawet względnie płytkiej rzeczce to na bank go zaleje.
|
Bądzmy obiektywni.
Chyba nie jest to dobrze wymyślone. Bez przesady. Sciaganie boczkow które są praktycznie czachą i idą pod lampy?, nastepnie tych trąb... po obu stronach? W połączeniu z gmloami, osłoną lamp to bedzie cyrk! Nie widzialem ostatnio nic dziwniejszego.
I oczywiscie, ze warto wyciagnąc filtr przy kazdej okazji po dniu jazdy w kurzu i go przedmuchac.
Ciekawe co oni wymyslili z dostępem do akumulatora? Bo to tez sie przydaje aby nie rozbierac pół motoru.