Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy

ogulnie
Kette Power to sobie dział w następujący sposób
za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę.
regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off
w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności"
ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć
Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!!
łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju "
to chyba na tyle