23.12.2015, 19:41
			
			
		 | 
		
			 
			#16
			
		 | 
	
	| 
			
			 Zakonserwowany 
			
			
			
				
			
			
				
				Zarejestrowany: Jul 2005 
				Miasto: Milazzo 
					
				
				
					Posty: 5,403
				 
Motocykl: XRV 750
  
				
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 33 min 23 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			http://www.dunlop.eu/dunlop_chit/mc/tyres/off_road/ tu masz tabelkę producenta ze specyfikacją nawierzchni pozwalającą dobrać właściwie oponę, klikając na pasek z nazwą możesz zobaczyć różnice bieżnika .
 
sabbia - piasek 
fango - błoto 
erba - trawa 
sterrato fangoso - błotnisty szuter 
pietre - kamienie 
sterrato secco - wyschnięty szuter 
 
Przykładowo Geomax Enduro, która według producenta jest uniwersalna i nadaje się na każdą nawierzchnie w praktyce nadaje się tylko na twardy szuter, bo w innych warunkach nie robi, jak każda inna uniwersalna opona bo one są tylko na wygląd a nie do jazdy. 
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem że na początek wystarczy byle co, właśnie na początek wszystko powinna być najlepsze i odpowiednio dobrane do nawierzchni aby móc wyczuć motocykl i nad nim panować. Zresztą nie da się kilkunastu lat spędzonych w krzaczoarch opisać w dwóch zdaniach o oponach.
Każdy z nas chwali opony na których jeździ mu się najlepiej, bo każdy jeździ inaczej choć po tej samej nawierzchni. 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				 
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
			  
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |