Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.11.2015, 14:37   #62
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maurosso Zobacz post
O, to, to. Jakieś nowe hiszpańsko-angielskie czterystapiędziesiątki. Jakieś photoshopowane supertenery, które wyglądają wielce zacnie. Może za jakieś dwa lata na bazie AT, powstanie nowy Trampek ~800ccm? Kto wie...

Ogólnie fajnie i ciekawie

Apropos Borys'a, ciekawa wrzuta, choć wydaje mi się że i tak najważniejsze w marzeniach o nowej AT było to...żeby była

I to w tym temacie chyba było najwięcej dywagacji. A reszta to marzenia

Miało być 800? Jest 1000, a mogło być 1200.
Miało być 21'' i 17''? Jest 21'' i 18'', a mogło być 2x19''
Miało być 200kg? Jest 228, a mogło być 250.
Miało być 250mm skoku? Jest 230, a mogło być 200mm.
Miała być równie ładna jak stara? Jest...a mogła nie być
Jest ok

Teraz tylko czekać i zobaczyć co się będzie najbardziej rwało i co japończyki przeoczyli...bo wiek dziecięcy będzie na pewno ciężki dla nowej AT, szczególnie przy tak ogromnej presji i fantazji, że ma skoro taka nazwa to ma się nie psuć...
Co do robienia TA na bazie tej AT to nie wierze. Byloby to za duze i za ciezkie. Ale kto wie. Chetnie bym widzial TA w tym samym kierunku co nowa AT ale mniejsza, lzejsza, slabsza.

Do tego teraz klienci nie chca nic ponizej 100KM rozpieszczeni specyfikacjami konkurencji.

Na koniec, pewnie dla gryzipiórków z Hondy to NC750X chyba zastapilo TA... Jest 750? jest.

Nie podejzewam, ze zrobienie kolejnego modelu przekona excela finansistow z Honda.

Generalnie, to jestem bardzo zaskoczony samym powstaniem AT!!! W sumie to wiele bylo trzezwego myslenia, zeby to wogole nie powstalo. Potencjalna liczba sprzedanych motocykli moze byc dosc mala... Ale nie podejzewam, ze zrobili ten motocykl tylko i dlatego zeby zaspokoic paru starych ortodoksow i pokazac sie przed BMW i KTM jaka to Honda jest cool. Pewnie bedzie sie to sprzedawalo i robilo $$$.

Co mnie zdziwilo to komentarze Włochow. Myslalem, ze beda same ochy i achy. Rozmawialem z paroma osobami i podobno wielu sceptycznie do tego podchodzi. Że cena jest wysoka, moc mała.

Nie mam pojecia jak Honda mogla gorzej zdefiniowac owy produkt w erze internetu. Nie podejrzewam, ze wielu powie "ok, moc jest nie duza ale pewnie wystarcza. Waga jest spora ale pewnie swietnie wywazona i jest to wytrzymaly motocykl." Raczej wszyscy patrza na to jak ociezaly i slaby!
Dla mnie ktos dal naprawde doopy robiac tak oczekiwany motocykl:
- Power 93.9KM
- Dry Weight 208kg (STD)
- Torque 98Nm

Co to ma byc i dlaczego nie zrobili:
- Power 100KM
- Dry Weight 199kg (STD)
- Torque 100Nm

Oczywiscie, ze nie ma to zupelnie znaczenia dla uzytkownika. Nie wiem czy macie takie same odczucia.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem