CRF 450 Rally ,a moze zrobię z niej 650 Rally i nowa Afryka sprawia ,ze segment enduro będzie kompletny.
Najwazniejsza jest niezawodność. I w tym tkwiła przewaga starej Królowej nad innymi markami. Żadne tam filtry gąbkowe, ani moc demolujaca naped, zadne przeglady co 5 czy 7,5 tys ..ma byc 12 tys km i basta.
Niezawodnośc określi czy ten motor będzię powtórka z Legendy , a nie to czy wazy 3kg wiecej od lc8 lub czy ma 15 koni mniej.
Czy do wyprawy dookoła swiata wystarczy motor czy potrzebny bedzie jeszcze samochód serwisowy w tle.
To nie bedzie motor sportowy i tylni amor chyba po staremu nie bedzie miał regulacji..Dla kogos kto chce go udziczyc ,pewnie trzeba bedzie zainwestowac w ohlinsa czy wp .
Jedno wiem. Te 30 koni wiecej pozwoli zrobic to , z czym stara królowa miała problemy. Przelot 150 km/h nie bedzie problemem, wyprzedzanie przy 120 tez nie, a w piachu będzie latać z lekkością i gracją.
|