Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.05.2015, 12:10   #34
RonDell
 
RonDell's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Mała Polska
Posty: 543
Motocykl: RD07a
Przebieg: 41214
Galeria: Zdjęcia
RonDell jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 1 godz 28 min 6 s
Domyślnie

Zdaje się, że miałem podobnie z tym,że w aucie. Generalnie zaczęło się od nierównej pracy silnika na biegu jałowym (szarpanie, itp). Komputer wywalał błąd na 3 cylindrze (misfire). Podejrzenia padły na cewkę. Wymiana i bez rezultatu.

Pomiar ciśnienia w grach na ciepłym silniku 12, 12, 8, 12 (8 na tym co wywalało błąd).

Pomiar ciśnienia na zimnym silniku 12, 12, 0, 12.

Po zdjęciu głowicy okazało się,że wypalone były zawory na tym garze.
Przy okazji wymienione zostały wszystkie zwory i gniazda (16), doszlifowana głowica. I teraz jest OK.

Dodam, że oleju nie brał wcale i jechało się autem normalnie przy wyższej prędkości.
__________________
A Man of Nomadic Traits
RonDell jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem