Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.04.2015, 17:16   #320
Mirmil
 
Mirmil's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Mirmil jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 5 godz 6 min 7 s
Domyślnie

Zaczekaj napisala
Cytat:
Właśnie obejrzałam filmik,. Dobrze zrozumiałam? To była trasa numer 2, szuter?
Rany, A ja się na harda wpisałam
Ale będzie ciekawie
Tak, to byla trasa szuter.

Trasa hard wyglada mniej wiecej tak


Trasa Hard od Szutru bedzie sie krzyzowala kilka razy.
Zasadnicza roznica to taka,ze Hard idzie na polonine Pikuja, a w tym samym czasie Szuter idzie z Turki przez brody Zawadki i trase 10 mostkow.
Po czym spotykaja sie w okolicy Koliby , obiadu pod psem i szlabanu.
Od Koliby mozna dojechac do Ilzu
-trasa Hard( stara granica Polska, czyli trasa rurociagu-okolo 2h),
-Trasa Szuter(przez zrodla Stryja- 2h)
-50% asfaltem50% szutrem(ok, 1h)

Zapraszam do przeczytania jeszcze raz pierwszego postu, jest tam wszytsko napsiane o trasach, lacznie z trakami.

Kazda z tych tras nie jest bardzo wymagajaca- ja jechalem trase Hard na Africe.Ale zrobilem to w dwa dni.Pogoda byla dobra.
Dlugosc tras -okolo 180 km- w tym przypadku robi robote.
Ale zawsze bedzie mozna po poloninie Pikuja pojechac do bazy asfaltem.
Trzeba sobie zadac pytanie-czy lepiej przejechac 70% trasy hard, a reszte asfaltem do osrodka, czy 100% trasy szuter.

Bardzo istotnym elementem bedzie dobranie sie w zespoly, pomaganie sobie nawzajem, umiejetnosc nawigacji.

Jak popada, to kazda z tras bedzie BARDZO wymagajaca.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos
super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl
Mirmil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem