Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.02.2015, 15:39   #28
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,916
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 21 godz 6 min 6 s
Domyślnie

Evil, pompa afrykanska pompuje tyle ile gaznik odbierze. Jakbys podczas jazdy zatkal szlauch miedzy pompa a gaznikiem to ta pompa sie zatrzymie. Jej budowa jest podobna do pompki do roweru. Normalnie pompujesz ciagnac tlok (zasysanie powietrza) i pchanie tloka (pompowanie kiszki). Tlok w pompie w afryce ciagnie cewka elektryczna w jedna strone a pcha w druga sprezyna spiralna. Jak tlok dojdzie do konca znowu jest pociagany cewka z powrotem itd. Czynnosc ta steruja styki pompy.


Czytam czesto forum silnikow lotniczych i tam pisza ze "naziemni" mechanicy nie przejmuja sie takimi pierdolami jak mieszanki, zaplony itepe. A jak im w tych pierdzipedach latajacych przy jakichs obrotach silnik zacznie dzwonic albo wydechnie to zjazd na pobocze jest pionowy i bolesny

ps. Ten elektroniczy/elektryczny sygnal daje prad na przekaznik ktory w ulamku sekundy naciaga sprezyne w pompie. Jak masz jaka pompe zapasowa to wez ja podepnij do motura i odpal na sucho i dodawaj gazu, cykanie pompy bedzie sie zmieniac z gazem. Pozniej wez sciagnij dekiel z pompy co masz w moturze i tez dodawaj gazu, bedziesz widziec jej czestotliwosc pracy.
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.

Ostatnio edytowane przez fassi : 26.02.2015 o 15:52
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem