Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.02.2015, 14:47   #26
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,910
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 16 godz 39 min 22 s
Domyślnie

Przy jezdzie bez pompy zmniejsza sie poziom paliwa w gazniku co zmienia wartosc mieszanki paliwowo powietrznej. Jest mniej paliwa a wiecej powietrza. Im wieksze cisnienie w szlauchu benzyny tym jest potrzebna wieksza sila aby zamknac iglice plywaka. Wieksza sila zamykajaca iglice oznacza ze plywak musi byc glebiej zanurzony (wiekszy poziom paliwa). Gazniki z pompa sa wlasnie tak obliczane i nie sa tak samo dostosowane jak gazniki bez pompy. Glownie chodzi tutaj o poziom paliwa w gazniku (podgiecie plywaka) i wielkosc komory plywakowej.

Dla tych co mysla ze krecenie sruba mieszanki w gazniku spowoduje ustawienie mieszanki w pelnym zakresie obrotow silnika zapodaje rysuneczek.



Jak widac sruba mieszanki (luftregulierschraube) dziala do 1/4 otwarcia manetki, pozniej mieszanke przez nastepne 1/2 przejmuje iglica i jej dysza a ostatnie 1/4 przejmuje dysza glowna (nie mylic z dysza iglicy).

Konkludujac, maszyna pojedzie dopoki mieszanka powitrzno paliwowa bedzie zapalna, a moze sie i tak stac ze np. przy pelnym obciazeniu zabraknie paliwa w mieszance, wzrosnie temperatura spalin i wypalimy zawory.
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.

Ostatnio edytowane przez fassi : 26.02.2015 o 15:08
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem