Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.11.2013, 18:28   #10
jagna
 
jagna's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Z.Góra
Posty: 1,783
Motocykl: BMW F700GS, DR 350
jagna jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 20 godz 7 min 10 s
Domyślnie

A to nie koniec jeszcze był

Od wczoraj, po dwóch miesiącach od MRT, jestem w punkcie wyjścia (wejścia?) czyli mam motocykl z funkcjonującą pompą wody oraz nadal czasem gasnący nie wiedzieć czemu

Dwa miesiące trwało nim:
1. Jagna doszła do pewnego konsensusu z panem z serwisu BMW, które części należy zamówić oraz dlaczego na rysunkach wygląda to inaczej niż w rzeczywistości;
2. Części doszły do Zielonej Góry;
3. Jagna ma wolny weekend;
4. Fazi ma wolny weekend.

Konsensus z punktu 1 okazał się złudny, gdyż w pudełku z częściami było łożysko pt "nie-mam-pojęcia-do-czego-to" oraz trzy podkładki tego samego rodzaju, a zabrakło jednego uszczelnienia.

Co tam, zabieramy się do roboty

Wydech oraz pompa wody zostały ściągnięte już w Niemczech, teraz tylko pokrywa silnika:



Tu już z nową zębatką:



Bo stare wyglądały tak:



Spuszczamy resztki oleju (i wody w nim...)



I możemy składać.

Nowy O-ring w pompie:



Kontrola jakości



Wszystkie momenty zgodnie ze sztuką bmw:



Zalewamy olejem.
Zalewamy płynem do chłodnicy
Jagna: "Fazi, jesteś pewien, że inżynierowie z BMW Motorrad przewidzieli użycie płynu samochodowego?"

I po pracy...



Jak widać, jeździ...



i to już naprawdę koniec opowieści
__________________
Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą
jagna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem