Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.11.2008, 12:12   #10
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

P to ciśnienie. W ten króciec się dmucha i słyszy "tyknięcie" membrany wciśniętej przez ciśnienie. Na pracującym silniku krótkie dmuchnięcia odbywają się pulsacyjnie, za każdym razem gdy słup gazów zasysany do silnika uderza o dopiero co zamknięte zawory ssące.

Na spodzie pompy masz odlane strzałeczki przy pozostałych króćcach. In i out. Podciśnienie bierzesz z miejsca zakręconego imbusem w dolocie - tam też mechanik podczepia wakuometry. Ja mam tam wkręcony króciec z TA, pod który był podpięty podciśnieniowy kranik.

Bangla, ale u mnie więcej pali. Motormaniak uważa, że to niemożliwe, bo jemu więcej nie paliła. U mnie czy to miasto, czy trasa było 7,4.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem