Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.09.2013, 10:42   #8
bliźniak
droga jest celem
 
bliźniak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
bliźniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał tymot Zobacz post
Panowie, znalazlem taki post na innym forum i zaciekawil mnie opisany problem kata 990... sami opatrzcie

"...Trasa szczególnie w Tadżykistanie i Kazachstanie wymaga umiejętności jazdy w terenie w tym po piachu i dobrej kondycji. W Tadżykistanie na wysokości około 4000 m n.p.m niektóre motocykle nie dały rady np. KTM lC8 na wtrysku, który gasł i niestety nie wyjechał na tą wysokość (może taki egzemplarz, nie wiem), koledzy musieli się wrócić. Model lc8 z gaźnikiem dał radę, GS-y 1200 ADV bez problemów. Przydaje się duży zbiornik paliwa, w Uzbekistanie zdarzało się, że stacja były oddalone od siebie ok 400 km a jakość paliwa kiepska, jak motocykl nie przestawia się na niskooktanową benzynę to warto zabrać dodatek..."

Co o tym myslicie?
W 990 jest przełącznik/zworka rozwiązująca ten problem. Najczęściej znajduje się pod siedzeniem. Rozpięcie/wyłączenie powoduje zmianę mapy wtrysku do poruszania się na dużych wysokościach i/lub kiepskim paliwie. Nie testowałem tego w górach, ale normalnych (nizinnych) warunkach rozpięcie powoduje osłabienie i złagodzenie pracy silnika. Wrzucę później fotę jak to wygląda u mła. Pozdr.
__________________
RideNow!
bliźniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem