Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Orzep
					 
				 
				...na temat trampka niech się wypowie Właściciel(Gumbas)! 
GS średnio spalił(zKompa) jak pisałem 5,4L/100km...czyli na autostradzie palił około 6L, a winkle itp 5L!
 Grinch latasz z Małżowiną...przejedź się GSem i oceń sam, jakie różnice względem XL700   
Ten Gumbas, co to chce udowodnić, że GS12y to chujnia z grzybnią! 
Namawiał mnie na przesiadkę z HAYABUSy, właśnie na niego GSa12ego, a na ostatniej eskapadzie "coChwila" prosił o przejażdżkę na BMWu! 
Nawet zamówił sobie, po powrocie latanko GSem12ym, wraz z Małżonką 
...a teraz kopie Łorzepa!!!! 
Czysta, staropolska ZAZDROŚĆ! 
Choć urody tatarskiej Gumbas jest!!!   
Pozdro Orzep 
p.s. Pamiętać trzeba zasadę taką: 
Przesiadając się z innych, dotychczasowych podróżnych enduro- alternatywy są dwie! 
-BMWu GS...podróże  bez zacięcia OFF, szczególnie w 2osoby 
-KTM duży...mocnijeszy w offie, natomiast wiele mniej wygodny!  
			
		 | 
	
	
 
Trampek 650 lubi paliwo 5-6 wciągnie bez problemu na poprzednim nawet 7.2 ale to była jazda v-max Kijów Odessa.
(700setka to inna bajka wtrysk pali jak DL650), no cóż luksus posiadania podciśnieniowego zasilania w paliwo od zbiornika do cylindra musi kosztować 

A Giesem chciałem sie przejechać aby mieć porównanie, do mojego piekielnego zawiasu w trampeuszu, Gies poległ, ale poległ też w porównaniu z seryjnym zawiasem  DL650. Giees jest zajebisty na szybkich łukach na dobrych asfaltach, ale DL jest równie dobry a na dziurach wolałbym jechać DLem, znowu gies ma większy prześwit od Dl i od trampka, tylko jazda giesem z prędkościami 1 bez gazu w porywach 2 jest w chuj męcząca trampkiem albo dl można parwie stanąć w miejscu i pojechać dalej giesem zagibało na boki i rozrusznik w ruch albo sprzęgłem sie bawić. Trampek nie daje rady mimo piekielnego zawiasu na szybkich łukach na dobrej drodze tam gdzie GS i DL idą jak po sznurku w trampku trzeba korygować bo wycyrklowanie całego zakrętu na raz to nie lada sztuka. Giees ma zajebiste hamulce DL i tramp polegają. Gies ma zajebisty silnik do popierdalania po drogach asfaltowych szutrowych, ale nie do przeprawowej wolnej jazdy. Trampek ma najbardziej chujowy silnik z tych motocykli, GS ma najsilniejszy a DL najlepszy 

W sumie to dobre motóry każdy ma swoje wady i zalety, każdym mógłbym jechać na koniec świata ale przed wyjazdem GS poza strefę serwisowalną dałbym na msze i przywiązał czerwoną kokardkę 

.