Poniżej tłumik wraz z DB i dolotem robiony pod Kryśke

Jesteśmy pierwsi, którzy te tłumiki testują na Afri

Pierwsze (po 200 km) wrażenia:
1) moto jakby chętniej się wkręca na obroty. Odkręciłem na asfalcie do 7 tyś obrotów (musiałem zwolnić więc więcej nie odkręcałem) i szło chętnie bez zająknięcia, chętniej niż wcześniej mam wrażenie a nie zapowiadało się na koniec możliwości zbyt szybko

2) dźwięk jest jak dla mnie świetny
3) dolałem 100 ml oleju ale może dlatego, że "agresywnie" jechałem przez ten tłumik

będę obserwował...może błąd pomiaru? Wcześniej brała około 150 - 200 ml na 1 k km
4) waga - oryginał chyba coś 9,6 kg, ten tłumik około 2,6 kg + około 1 kg dolot wraz z osłoną
Osłonę na dolot "przeciwprzepaleniową" dorabiałem sam