Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.11.2008, 22:35   #29
Pretor
 
Pretor's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
Pretor jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 24 min 45 s
Domyślnie

Franz właśnie rozebrałem układ. Zajęło mi to godzinę i to tylko dlatego, że jedna śruba od kolektora była tak schowana, że normalnie w serwisie chyba owiewki i chłodnicę zrzucają aby zdjąć portki.
No i tak jak mówiłem może zrobić otworek od dołu wydłubać to i owo i zaspawać.
A i jeszcze jedno. Jeden z mechaników powiedział mi podczas rozmowy, że tak naprawdę katalizator jest wydajny podczas pracy silnika na wolnych obrotach. Jak się daje w palnik to praca katalizatora jest prawie zerowa.
Wszędzie piszą że to jest regulowany katalizator. Niby jak on się reguluje? Może chemicznie bo ani śruby ani elektroniki w nim nie ma.
Oto fotki:





Ostatnio edytowane przez Pretor : 21.11.2008 o 23:40
Pretor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem