Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  szparag
					 
				 
				Nie kombinuj,  zmierz przerwę na świecy.  
I to na razie tyle. 
Masz miernik, taki multimetr ? 
			
		 | 
	
	
 
jakiś miernik mam ale jak go ustawić to już jest masakra za dużo ustawień i kombinacji jak dla mnie ,nie wiem co mam ustawić ani mierzyć ale przerwę sprawdzę i fajki też zamienię
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  szparag
					 
				 
				 
Czy tak wygląda twoja instalacja   
Czy motocykl, bez aku ma iskrę ? 
Jeśli tak, to musisz przemierzyć zarówno na zimno jak i na ciepło wszystkie cewki pod magnetem, posprawdzać wszystkie połączenia układu zapłonowego, a jak widzisz jest tego trochę, sprawdzić stacyjkę i kill-switch, pomierzyć cewkę wysokiego napięcia i fajkę.  
Wszystkie parametry są podane w serwisówce.  
Z mojego doświadczenia wynika, że padały w nich cewki pod magnetem, dość wrednie i ujawniało się to zagrzaniu. 
Miernik do łapy i jazda.  
A i bardzo ważne !!, nie psikać niczym kostek  !!, wyczyścić mechanicznie, odtłuścić za pomocą contact clinera, bądź np, brake clinera i tyle, żadnych magicznych WD-40, ani smarowych pseudo zabezpieczaczy. 
Pozdr.  
			
		 | 
	
	
 
o w kurczaczki to za ostra jazda jak dlamnie

 ale moto odpalało na padnietym akumulatorze