Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dzieju
					 
				 
				Kolega mi podpowiedział że obowiazek zwrotu kasy za sprzęt ma sprzedawca. 
Na podstawie " niezgodność towaru z umową". 
Chodzi o to że towar miał być sprawny a nie jest , uruchomienie procedury gwarancyjnej pociąga za sobą szereg komplikacji. 
			
		 | 
	
	
 
Dzięki Dzieju, ale cała procedura już poszła przez gwaranta, nie przez Sprzedawcę, więc ,,niezgodność... '' już nie działa...
-------------------------------------------------
edit: 2012-12-30 
Wyjaśniła się sprawa z Larkiem, ale dopiero poprzez instytucje typu Rzecznik Praw Konsumenta 
i Inspekcja Handlowa. Otoż gwarant 
prawem kaduka odsylal mnie do sprzedawcy po kasę, 
bo to wynika jedynie z ich dwustronnych umów; ja nie mam w te umowy wglądu, dlatego roszczenia 
kieruję wyłącznie do gwaranta. To że sprzedawca olewał te umowy to inna sprawa. Krótko: 
3 godziny po telefonie do Larka i zagrożeniu Inspekcją Handlową i Plubownym Sądem Konsumenckim 
sprzedawca zwrócił pieniądze - 
przestrzegam przy okazji przed tym chachmętem: FHU JBJ z J.Góry, 
na allegro jako ,,Twoja_Firma'' albo ,,forgps.pl''. Oby szanowni forumowicze byli ostrożni.